Lacinka

Lacinka jak skladovaja častka bielaruskaj movy i kuĺtury

Źmicier Saŭka pra łacinku

Zołak (zolak) /2006/02/10/ u 02:03:00
Zołak (zolak) wrote in lacinka,
Zołak
zolak
lacinka

Źmicier Saŭka pra łacinku

SłuchajKarotkaja razmova sa Źmitrom Saŭkam, adnym z aŭtaraŭ knihi “Biełaruski klasyčny pravapis: Zbor praviłaŭ: Sučasnaja narmalizacyja”.

Jak vy staviciesia da biełaruskaj łacinki?
— Ja joj karystajusia.
Jak vy dumajecie, łacinka naohuł maje šancy adradzicca?
— Ja dumaju, svaim adkazam ja skazaŭ vielmi šmat! Niesumnienna, kali ja joju karystajusia, značycca ja baču za joj perspektyvy. Niesumnienna.
Nu a ŭžo jak linhvist, ci, chutčej, jak narmalizatar, ja skažu, što ja nia tolki karystajusia joju, ja, pryznajusia, što planuju vydać pravapis i łacinicaju.

Ale dla hetaha treba raźviazać dva vialikija pytańni — adno bolšaje, druhoje mienšaje — źviazanyja ź biełaruskaj łacinicaj, a heta ŭzo patrabuje abmierkavańnia. I ja spadziajusia, što, skažam, kali nia ŭletku, to ŭvosień nam udasca sabrać navukovuju kanferencyju prysviečanuju łacinicy. Heta nastupny krok, i jaho treba było b zrabić.

SłuchajSłuchaj 440 Kb

@
  • 0 comments